| Migration, memory, and diversity: Germany from 1945 to the present / Ed. by C. Wilhelm. – New York; Oxford: Berghahn Books, 2017. – 349 c. |
| Digital and social media marketing: a result-driven approach / Ed. by A. Heinze [et al.]. – London; New York: Routledge, 2017. – 319 c. |
| Europe isn`n working / L. Elliott, D. Atkinson. – New Haven; London: Yale University Press, 2016. – 312 с. |
| Econometrics of panel data: methods and applications / E. Biorn. – Oxford: Oxford University Press, 2017. – 398 c. |
| Конверсия: как превратить лиды в продажи / К. Смит; Пер. с англ. И. Евстигнеевой. – М.: Альпина Паблишер, 2017. – 279 с. |
| Marketing & economics: an integrated approach to making effective business decisions in the world of global marketing / S. Kermally. – Wilmington: Vernon Press, 2016. – 210 с. – (Vernon series in business & finance) . |
| Financial management: a practical and accessible introduction for students and entrepreneurs / J. Smeur. – Wilmington: Vernon Press, 2016. – 394 с. – (Vernon series in business & finance). |
| Network society / R. Iannone [et al.]. – Wilmington: Vernon Press, 2017. – 226 с. – (Vernon series in sociology) . |
| Неизбежно: 12 технологических трендов, которые определяют наше будущее / К. Келли; Пер. с англ. Ю. Константиновой, Т. Мамедовой. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2017. – 345 с. |
| Жесткий SMM: выжать из соцсетей максимум / Д. Кеннеди, К. Уэлш-Филлипс; Пер. с англ. П. Миронова. – М.: Альпина Паблишер, 2017. – 343 с. |