| Branding as communication / S. B. Barnes. – New York [etc.]: Peter Lang, 2017. – 203 c. |
| Understanding the new business paradigm in Eastern Europe: lessons on building a successful small business / R. Kozielski. – Bingley: Emerald Group Publishing Limited, 2017. – 212 c. |
| Marxist monetary theory: collected papers / C. Lapavitsas. – Leiden; Boston: Brill, 2017. – 321 c. |
| Curiositas. Любопытство / А. Мангель; Пер. с англ. А. Захаревич. – СПб.: Изд-во Ивана Лимбаха, 2017. – 469 с. |
| Одностраничный маркетинговый план: как найти новых клиентов, заработать больше денег и выделиться из толпы / А. Диб; Пер. с англ. М. Чомахидзе-Дорониной; Науч. ред. и авт. предисл. В. Никишкин. – М.: Библос, 2018. – 228 с. |
| The financialization of GDP: implications for economic theory and policy / J. Assa. – London; New York: Routledge, 2017. – 118 с. |
| Political communication: a critical introduction / H. Savigny. – London: PALGRAVE, 2017. – 185 c. |
| Society and economy: framework and principles / M. Granovetter. – Cambridge; London: The Belknap Press of Harvard University Press, 2017. – 243 c. |
| Теория игр: искусство стратегического мышления в бизнесе и жизни / А. Диксит, Б. Нейлбафф; Пер. с англ. Н. Яцюк. – 3-е изд. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2017. – 455 с. |
| Великая революция идей: возрождение свободных рынков после Великой депрессии / Э. Бергин; Пер. с англ. А. А. Столярова; Науч. ред. А. В. Куряев. – М.: Мысль, 2017. – 326 с. |